poniedziałek, 30 grudnia 2013

Inspiracje - Mitenki? Mitenki. Inspiracje i wzory na mitenki!

Szukałam wzorów na mitenki. Znalazłam :)

Może komuś się przyda - oto one - od najprostszych do tych najbardziej wkurwiająco-zakręconych:

Mitenko-rękawiczki
Żródło: tutaj
Kosmiczne "sznurowane" rękawiczki
Źródło: tutaj

totalnie a-polityczne mitenki
Źródło: tutaj

Wzór na totalnie a-polityczne mitenki!
Źródło: tutaj

moje ulubione - odważne!
Źródło: tutaj

Urocze
Źródło: tutaj

Rękawiczki z fantazyjnym kciukiem
Źródło: tutaj

Optycznie najprostsze ;)
Źródło: tutaj

Na razie króluje u mnie wzór Courage - ale przymierzam się do tych rękawiczek z fantazyjnym kciukiem. Ciekawi mnie, jak się je robi.

3 komentarze:

  1. alee dużo inspiracji , podobają mi się...wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie po polsku są te a-polityczne, a może ktoś pomoże przetłumaczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie mogę takie zamówić?

    OdpowiedzUsuń