piątek, 22 marca 2013

Szyciowy Blog Roku 2012

Dzisiaj paszkwil, a co.

Znajoma moja (tutaj link z kryptoreklamą) bierze udział w KONKURSIE ŁUCZNIKA (oczywiście kolejna kryptoreklama). Wszystko pięknie, wszystko ładnie, ale pod ostatnim wpisem Rosy można sobie poczytać ciekawą wymianę zdań na temat robienia dupy przez przyjaciół vel znajomych. Skąd ja to znam... Powinnam w tym momencie puścić suta wiązankę, jak to mam w zwyczaju, ale biorąc pod uwagę, że Internet to miejsce publiczne tym razem sobie odpuszczę stwierdzenia niecenzuralne.


Denerwują mnie takie rzeczy, taki proceder i w ogóle zachowanie. Porażka etyczna totalna.
Nie wiem, może kogoś ugryzła zazdrość, że Rosa jest w stanie zdobyć taką a nie inną ilość głosów - ale biorąc pod uwagę jej TWORY, STWORY, POTWORY i inne torbiszcza uważam, że ta nagroda jej się należy. I już. Jestem stronnicza w całej okazałości i doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Praca Rosy, jej zaangażowanie i pasja powinny zostać nagrodzone. Cokolwiek tam Łucznik przygotował w jej konkurencji - powinno do Rosy trafić.

Po przejrzeniu 30 innych blogów doszłam do powyższego wniosku i nie mam zamiaru go odwoływać, chociażby do końca trwania konkursu.

Więc, jeżeli ktoś jeszcze chce zagłosować - niech się nie krępuje. System i tak nie przyjmuje zdublowanych głosów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz