wtorek, 16 lipca 2013

Moje szycie - Poszewka na poduszkę dla Letniej Akademii Szycia

Letnia Akademia Szycia trwa! Oczywiście przy pierwszym zadaniu (torbie) popełniłam ten błąd, że czekałam do ostatniego momentu z wykonaniem, i co? I na końcu siedziałam jak na szpilkach, czy dobre zdjęcia wysłałam i czy przeszłam. Potem miałam wyrzuty sumienia, że w niedzielę susze kobiecie głowę o zaliczenie konkursu...
Dzisiaj ogłoszono drugie zadanie, to zrobiłam je od razu - żeby mieć z głowy i nikogo podczas weekendu nie ganiać po necie.

Poduszka poszła ekspresem, nie spodziewałam się, że tak szybko, chociaż wymyśliłam sobie totalne szaleństwo. I haftowany klucz się przydał ^_^






całość moim zdaniem jest niczego sobie

dokładnie - przez przypadek poduszka wyszła dwustronna,
a przypadek to fakt, że nie miałam wystarczającej ilości
białego płótna i jutro muszę jechać na zakupy;
materiał w czarne kwiatki też był resztką po szyciu torebek
i wyciągnęłam go z worka na patchworkowe ścinki ;)

wymagane do zaliczenia - troczki - moje ukochane :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz